سپاهان و یک ماه هالیدی
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
سپاهان و یک ماه هالیدی
دسته بندی : لیگ برتر ایران,,
  • بازدید : (278)

اخبار ورزشی

نویسنده: مینا                       

 


 واقعیت این است که دل سپاهانی ها برای تیم محبوب شهرشان تنگ شده است و بایستی برای تماشای دیدار حساس سپاهان- پرسپولیس یک هفته دیگر هم صبر کنند.

شاید همین یک ماه هالیدی، تمرکز رسانه ها روی ذوب آهن و سکوت خبری پیرامون ستاره های سپاهان باعث شده تا طلایی پوشان آنگونه بیانیه تبریک آمیز خود را تنظیم کرده و بگویند ما تیم اول اصفهان هستیم.

به هر حال واقعیت این است که اصفهانی ها بی صبرانه منتظر تماشای سپاهان هستند و البته دوست نداشتند در کوران مسابقات یک ماه تیم خود را در تعطیلات ببینند.

طلایی پوشان این روزها تمرینات خود را در باغ فردوس پیگیری می کنند و آماده دیدار با پرسپولیس در هفته شانزدهم می شوند، دیداری که می تواند برای آنها بسیار حائز اهمیت باشند.

سپاهان در صورتی که بتواند 8 آذر ماه تهران را با هر سه امتیاز ترک کند، به یک امتیازی قرمزهای پایتخت می رسد، آن هم بدون استفاده از امتیازات دو بازی عقب افتاده ای که این تیم پیش رو دارد.

طلایی پوشان اصفهانی اکنون تنها منتظر بازگشت بازیکنان امید خود هستند، که همراه با تیم ملی امید و غلام پیروانی در نیمه نهایی بازیهای آسیایی گوانگ جو قرار دارند.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: